Monday, December 22, 2008

all carolling


Homme siis tallinna , Katrina , Annette ja teistega. Loodan et tuleb lõbus päev. Ma arvan, et kõik on kurvad, sest ma kingid neile kotid :) Aga vähemalt tuleb see südamest :D ja jõulud on andestamise aeg. Kui me teeme pilte siis peaks need üles panema. Nädalavahetusel olin Anetti sünnipäeval, it was quite fun actually, me tegime piparkooke , tantsisime diskot ja line dance-i, that was fun, too. Mind kummitab WHAM! last christmas ja mu terve pea on jõulumuusikat täis. Eilne esinemine läks päris hästi kuigi ma hilinesin sinna, ja tänane esinemine oli väga naljakas. See oli eakate jõulupidu, algul oli mingi eriti hale meelelahutaja kes mängis kitarri ja laulis selliseid tüüpilisi penskari laule ja kui mina pidin esinema, siis hakkasid kõik sööma, ja hull toidunõude kolin oli. Praegu ma sulatasin oma bilari komme, need on nüüd väga pehmed.

0 comments: