Tuesday, December 23, 2008

häid jõule!

täna käisime šokolaadi kohvikus, seal oli tore. mina ja katriin kavatsesime kinno minna aga midagi ei tulnud. siis läksime rotermanni, ostsin paar jõulukinki ja pärast läksime rahva raamatusse, kust ma leidsin umbes kümme raamatut mida ma tahan.
kui ma koju jõudsin aitasin emal süüa teha ja ma vaatasin twilighti ja transporter kolme.
ja ma leidsin vapustavalt kena pildi.
ja ta lõikas oma juuksed ära.
ma sain emalt esimese eeljõulukingi , bourjoisi ripsmetušši mis pidi väga hea olema. ma kinkisin enamustele oma sõpradele kotid aga sandrale ja katriinile kõrvarõngad. ma leidsin endale täna uue sõbra maari, kes arvatavasti usub et ma olen värdjas.
HÄID JÕULE!

1 comments:

Streets of Estonia said...

mina leidsin ka endale uue sõbra lisanne, aga ma ei arva, et ta on värdjas :D