Saturday, December 27, 2008

Katrina tungival nõudmisel pean ma siia midagi kirjutama. reede-laupäev oli tore. käisime katrina anettiga linnas ja olime öösel katrina juures.ja see on zacist kõige kenam pilt minuarust. katrina sleepoveril tegime palju pilte ja mul on nendest piltidest ainult üks, ja mina olen umbes viie pildi peal :) i'm so shy. ma lähen esmaspäeval endale majja voodit ostma, koos vanaemaga. mul ei ole midagi kirjutada mõte ei tööta, ja ma pole eriti maganud aga ikka ei suuda magama jääda.ta on nii armas, ja ta on praegu 17 ja ikka armas. me katrinaga avastasime, et msnis on pänev asi , millega saab helisid saata ja mis teeb sulle wussy hääle. ma leidsin endale veel kingi mida ma tahan osta, aga ma ei suuda nüüd otsustada milliseid ma tahan.

1 comments:

KATA said...

tänan sind!:D