Monday, December 29, 2008

life is like

käisin täna linnas voodit enda tuppa valimas , yay. laupäeval oli spice girlsi mingusugune saade, millest ma sain päris palju teada ja avastasid et sporty spice oli jube, ja scary spice eriti madala häälega. eile oli masendav päev, ma ei teinud mitte midagi.selline voodi oleks eriti mõnus aga see ei sobi mu tuppa, sest mul tuleb lilla tuba :)
ma vaatasin eile camp rocki, ma ei taha seda enam kunagi näha ja kõik disney filmid on ühesugused ning kui ma neid vaatan tahaksin ennast ära tappa. ja jonas brothers on kohutav lihtsalt ja demi lovato , no mis nimi see on? aga ma sain palju naerda, sest see on kohutavalt hale ja me vaatame seda aastavahetusel arvatavasti uuesti. aastavahetusel lähen siis võibolla katrina juurde, kuhu tulevad kaire, kristin, maari, caroly, annette ja keegi veel vist. loodan südamest et meil on lõbus.meie aastavahetus.

nolife

1 comments:

KATA said...

oled nii tubliks blogtajaks hakanud, I'M SO PROUD OF YOU!!!! :D