Monday, December 22, 2008

nothing to do

oh eii , mul pole midagi teha. ja ma mõtlen et mul pole homme midagi selga panna. ja anett ei saa tulla homme linna, so sad, ta on haapsalus jälle ja ta vanemad on kuskil Istanbulis, nagu cmon.pilt istanbulist, pole õrna aimugi mis tempel see on ja ei viitsi otsida ka midagi selle kohta, panin lihtsalt et kõik tahaksid reisile minna.
kuna mul pole midag teha siis lisan pilte oma kollektsioonidest, mis on suht creepyd ja enamus asjad ei sobi kokku , but who cares, right? right? right?
and i'm going slightly mad ! i'm a madman
yup, that's me, tegin endast reidika . olen kohutav inimene, ma ei tee mitte midagi, peaks trenni tegema või midagi , rannahooaeg tulekul ja jõulud, kohutav. peale vaheaega ma veeren kooli

ei leidnud pilti kus ma veeren .
raadiost tuleb hea laul , siit tuleb tegelt koguaeg häid laule, kuulake spin fm-i ,

1 comments:

Anonymous said...

mida ma otsin, aitah